2010. január 4., hétfő

Supernews - A Tv halála

A Supernews (fél órás animációs sorozat a Current Tv-n) = kultúra, politika, humoros, szatirikus hangnemben...uborka "amerikaiul".

Ebben a részben épp a tv döglődik a 'zinternet' miatt, a közösségi médiának meg jól alá gyújtanak...és persze az embereknek, akik használják. Susan Boyletól is jól megkapjuk, de úgy, hogy bucira nevettem magam közben.
Ez alapján lehetne akár a 2009-es év összefoglalója is az új médiáról, de azért ne túlozzunk. Mögöttes tartalom van nem is annyira burkoltan, sok-sok humorral átitatva.

Sokat beszéltem. Íme itt van 21 perc tömény igazság, ami csak a nevetés miatt fáj.



Supernews fun lettem! A jútúbról szedtem, postolom a blogomba, onnan irány a fészbuk, mellesleg megjegyezném, hogy évek óta alig-alig nézek tévét. Szóval ez egyben önkritika is (barátaim azért vannak). Na de hát ilyen az élet...én meg sodródom az Google Wave-vel. :)
A vége a legjobb: "I'm huge!" - "...and blue-ray ready." :D

És veletek "Mizu?" ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése